Eindelijk we zijn weg! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mirjam Bollema - WaarBenJij.nu Eindelijk we zijn weg! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mirjam Bollema - WaarBenJij.nu

Eindelijk we zijn weg!

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

17 November 2011 | Singapore, Singapore

He luitjes,

Eindelijk is het zover; we zijn onderweg naar Australië. Dinsdag hebben Pa en Ma Odijk ons afgezet op Schiphol. Na een overstap in London een 13-uur durende vlucht naar Singapore, waar we gisteren zijn aangekomen om 08.00 uur. Het tijdverschil met NL is +7 uur. Gisteren als een zombie rond gelopen in de stad en nadat de kamer werd vrijgegeven hebben we maar even een tukkie gedaan. Om het begin van de vakantie te vieren een drankje gedaan in een prachtig koloniaal hotel; uhm ik wist niet dat we een deel van de hypotheek van het hotel moesten afbetalen; een wijntje kostte omgerekend 20 Euro en een biertje 12 Euro. Zo dan; het worden een paar alcoholvrije dagen. Goed om te melden dat Dr. Livingstone uit de Indonesië reis weer is opgestaan; Frans heeft zijn Hawaishirts en shorts weer aan. Yeah!

Naast veel eettentjes moet winkelen hier landsvermaak nr. 1 zijn. Je struikelt hier over de winkelcentra met zeer dure merken. We hebben alleen maar gekeken... Nu effies bijkomen van een dag slenteren en vanavond richting China Town voor eten op de straat. Volgende keer hopen we ook foto's te plaatsen; we zijn het dingetje vergeten waar het dingetje van de camera in moet.

Dikke kus allemaal!!

• 17 November 2011 - 11:41

Anant:

Goed zo!! Heel veel plezier en eetse in China Town!! Je kan daar zoooooooooo lekker eten!!!!!! HMMMMMMMMM!!!!

• 17 November 2011 - 20:59

Nolda.....:

Wat geweldig allemaal....!!!!!.....Heel veel plezier en natuurlijk nu volop genieten......En een dingetje zullen ze daar toch ook wel verkopen......

• 17 November 2011 - 22:33

Eef:

Nou weer een ervaring rijker moet je maar denken. Wijntje 20 euro, ik zal de supermarkt maar even induiken.
    Maar een troost het gaat nu alleen maar beter worden.
    Veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
    Kus Eef xxx

• 20 November 2011 - 11:46

Patries:

Hai lieverds,

Ik verheug me alweer op deel 2 van jullie verslag. Geniet van de reis en de tijd samen!

X Patries.