Eindelijk Foto's - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Mirjam Bollema - WaarBenJij.nu Eindelijk Foto's - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Mirjam Bollema - WaarBenJij.nu

Eindelijk Foto's

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

19 September 2009 | Indonesië, Batavia

Met dank aan Sandra hebben we eindelijk foto's kunnen plaatsen! Voor de liefhebbers dr. Livingstone op de brommer.
Bali wordt steeds mooier en leuker. Na ons luxeuze verblijf vlakbij Kuta Beach zijn we samen met Stefan, onze chauffeur, richting Medewi gereden. In the middle of niet staat er een prachtig hotel aan zee, met een prachtige tuin en een mooi zwembad (zie foto). Medewi was bedoeld voor Frans om lekker te gaan golfsurfen... We hebben geluierd, boekje gelezen en lekker gewandeld. Na twee nachten kwam Stefan ons weer ophalen om ons naar de volgende spot te brengen, Pemutran. Pemutran ligt in een nationaal park aan de Noord West Kust van Bali. Hier hebben we vandaag onze eerste twee duiken gemaakt. Voor Lisette en Robbert; de tank bang/bell/dat ding wat lawaai maakt op je tank, doet het prima. Frans kan geen genoeg krijgen van het duiken en is nu bezig met een nachtduik.
We hebben gelukkig geen last gehad van de aardbeving op Bali.

Dikke kus van ons en ik ben heel blij dat we eindelijk wat meer foto's kunnen laten zien.

Selamat soiree!!

• 19 September 2009 - 19:52

Sjaan:

Zus Lucie en Richard gaan 27 sept. richting Indonesie..........heel klein kansje dat je ze ziet!?!?!? Vliegt naar Singapore voor 2 nachtjes en dan naar Medan..........
    Veel plezier nog!

• 20 September 2009 - 07:22

Mirjam Bollema:

Voor Sjaan,
    Deli River Hotel in Medan kunnen we zeer zeker aanraden. Andere tip; zorg dat je zus weer zo snel mogelijk uit Medan is. Er is echt niets aan...

• 20 September 2009 - 08:13

Marie-Christine:

Hoi Mirjam en Frans,

leuke foto van jullie beiden met een cocktail? Nog veel plezier daar,
    groet
    Marie-Christine

• 20 September 2009 - 11:39

Anneleen:

Hallo Oom Frans en Tante Mirjam. Mooie foto's hoor. Daan vindt dat jullie wel erg lang weg zijn. De foto van de aap is leuk. Nog een hele fijne vakantie, zo te lezen en te zien gaat dat helemaal goed.
    Dikke kus en een groet van Daan & Tom

• 20 September 2009 - 12:21

Caroline.:

Wouw...ziet er heel goed uit! Veel plezier nog.

Groeten van Caroline en Corné.