Beautiful Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Mirjam Bollema - WaarBenJij.nu Beautiful Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Mirjam Bollema - WaarBenJij.nu

Beautiful Bali

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

15 September 2009 | Indonesië, Bali

Na een lange reis (qua duur) zijn we zondag aangekomen in Bali, iets boven Kuta Beach. Zoals verwacht is Bali, zeker in het gedeelte waar we nu zitten, andere koek dan Sumatra. Veel mooie winkels, dure hotels en hippe lounge restaurants. Ach dit wordt weer behelpen (-;
Frans werd wat stil van de golven die hier in Bali te zien zijn. De golven van 2 meter zijn de kleinste dus ik kan me hier iets bij voorstellen. Met het golfsurfen wordt dus nog even gewacht.
We zitten hier in een super de luxe hotel, met zwembad en aan het strand. Overigens barst het hier van de Australiers.

Morgen gaan we verder reizen richting het noorden van Bali. We maken een tussenstop bij een surfspot en reizen dan door naar een goede duikplek.

Overigens onze maag- en darmklachten zijn helemaal over. We eten en drinken weer van alles.

Groetjes uit Bali!!

• 15 September 2009 - 07:19

Eef:

Jeetje, jullie hebben wel een luxe leventje zo samen. Ik dacht trouwens dat 2 meter hoge golven het minimale was voor Frans.
    Nou schatten, geniet ervan.
    Kus Eef

• 15 September 2009 - 08:22

Tiny En Loek:

Wat leuk zo'n verslag. We kunnen jullie nu echt een beetje volgen. Veel Australiers he? Dat klopt Mijn familie (Loek) is daar al heel wat keren naar toe geweest. We hopen dat Frans toch een keer op de surfplank komt te staan. Nou en anders duiken is ook niet mis. Onder water is het altijd zo mooi. Hebben jullie een onderwatercamera??
    Veel groeten van jullie tantes Tiny en Loek

• 16 September 2009 - 12:22

Frans En Ank:

Zo te lezen gaat het goed met jullie.Met het versturen van de fotos minder Een advies van een leek-maak fotos met zo min mogelijk pikkels

• 16 September 2009 - 18:47

Felix:

He Frans eindelijk weer eens een beetje zeegang.
    Bali is toch anders dan de Maasvlakte als surfspot.Neem maar een lekkere Bintang op het strand als je niet op de plank gaat is niet helemaak het zelfde maar toch beter als niets.
    Geniet nog maar en de groeten aan Mirjam

• 18 September 2009 - 09:09

Sandra:

Hi Frans & Mirjam!

Nog niet gelukt met de foto's? Jammer, want ook ik ben errug benieuwd naar de Dr. Livingstone-vermomming van Frans! ;-)

Ik ben nu in Bukittingi, waar het met bakken uit de hemel komt. Morgen on tour met Jeff, lijkt inderdaad een aardige gast. En zondag hier de 'big celebration' meemaken; eindelijk is die ramadan ten einde en kunnen we met z'n allen weer normaal gaan doen... ;-)

Geniet nog even van Bali - we hebben weer contact!

Liefs,
    Sandra