We plakken - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Mirjam Bollema - WaarBenJij.nu We plakken - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Mirjam Bollema - WaarBenJij.nu

We plakken

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

04 September 2009 | Indonesië, Batavia

He There!

Onze eerste reisverslag uit Indonesie.Het zweet loopt over ons gezicht. Het gevolg van een korte trekking vanuit Bukit Lawang naar de voederplaats van Oerang-Utans. Aan het begin van de tocht Oerang-Utan gezien en boven aangekomen Thomas Monkeys gezien (Nederlandse naam weet ik niet).
Vanochtend vertrokken uit een heerlijk hotel net buiten Medan. Medan vonden we niet bijzonder. Mooi detail:Frans was het eerder zat dan ik (die gaat in de boeken). We slapen nu in een Ecolodge. Morgen gaan we een trekking maken van 7 uur. We zijn benieuwd!!Schone kleren aantrekken heeft hier weinig zin.Ik verstuur het verslag maar snel; de stroom valt hier iedere keer uit.

Lieve groeten,

Frans en Mirjam

• 04 September 2009 - 12:09

Marion & Jos:

He Mir (en Frans)
    We zijn blij dat jullie niet op Java zitten ....
    Heel veel goeds en lol, we kijken uit naar jullie verhaal ;-)
    Ik neem vandaag officieel afscheid van het Gilde. Maar lekker niet van jou!!!

Take Care X
    M@

• 04 September 2009 - 19:09

Tiny:

Dit bericht ontvangen en we geloven dat jullie heel wat zullen gaan beleven. Hoe was die tocht van 7 uur? Dat was zeker wel meteen pittig.
    Heel veel groeten, Tiny en Loek

• 05 September 2009 - 07:43

Carine & Eef:

Hi lieverds,
    Klinkt nu al als een mooi avontuur. Maak veel foto's van al die apen en de prachtige natuur. Laat me weer erg denken aan mijn reis, het gaat weer kriebelen!! Veel plezier en geniet ervan.
    We gaan jullie graag volgen via deze blog.
    dikke knuf C&E

• 06 September 2009 - 11:04

Marie-Christine:

Hoi Mirjam en Frans,

Wat leuk zo'n reisverslag! Dat je daar zin in hebt zo ver weg..en zo heet! Het klinkt in ieder geval avontuurlijk. Geniet!
    Liefs van MC.