korte update - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Mirjam Bollema - WaarBenJij.nu korte update - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Mirjam Bollema - WaarBenJij.nu

korte update

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

20 Augustus 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Afgelopen dagen geen bereik gehad en dus ook niet dit dagboek bij kunnen werken. Korte samenvatting van de afgelopen dagen. Op de 3e wandeldag besloot Frans om zijn wandelschoenen uit te doen (blaar en last van zijn knie) en deze in te ruilen voor zijn welbekende reef's slippers. Gevolg was dat hij op zo op zijn knieeën lag (nee maak je geen zorgen het was geen aanzoek). Gevolg verzwikte enkel. Gelukkig waren niet ver af van onze volgende stop. Hier 's avonds in een van de mooiste pubs tot nu toe gegeten en gedronken. De volgende dag zag de enkel er te dik uit om 6 uur te gaan lopen. Om die reden besloten om de bus te nemen naar Tyndrum. Uiteindelijk een wijs besluit; het heeft de hele dag gegoten. We hebben ons hier verschanst in de pub en beiden een boek uit gelezen. Toen we eindelijk weggingen keek de barman ons wat verward aan, in de trant van: Blijven jullie hier niet wonen? Op naar de B&B. We hebben tot op heden mooie B&B's gehad. Er is alleen een nieuwe trend gaande; bij iedere douche zit een soort aparaat waarvan wij eerst dachten dat het de boiler was. Het blijkt een aparaat te zijn waardoor er zo min mogelijk water wordt verbruikt. Deze spande de kroon; ik stond onder de douche en Frans gaf aanwijzingen; links, daar komt een druppel, nu naar rechts...
Volgende dag zag de enkel er een stuk minder dik uit en dus de wandelschoenen weer aan. Een zeer relaxte mooie tocht; de Schotse hooglanden komen steeds meer in het zicht. Ik dacht dat we zouden eindigen bij het hotel de Bridges of Orchy en stond al geheel in de ontspanningsmood. Helaas we hadden nog 3 miles te gaan. Prachtige wandeling en geëindigd in de Inveroran Hotel in Inveroran. Mooie omgeving!

Vandaag begon ik zelfs last van de vakantie te krijgen en werd pas wakker nadat de mobiel van Frans afging. Rustig ontbeten en ons klaar gemaakt voor de volgende tocht. We zijn nu echt beland op de Schotse Hooglanden! Prachtige vergezichten met meren, bergen (en heel af en toe een stukje weg). Genoten allebei. Nu gearriveerd in King's Hotel. Het leuke van deze tocht dat je steeds meer mensen leert kennen die de tocht maken. De Familie Von Trapp (uit The Sound of Music) is er een van. Vader, moeder en een hoop kinderen die al zingen de heuvels op en af gaan. Nu maar hopen dat ze de gordijnen heel laten in het hotel....

Tot het volgende verslag!