reisellende - Reisverslag uit Tyndrum, Verenigd Koninkrijk van Mirjam Bollema - WaarBenJij.nu reisellende - Reisverslag uit Tyndrum, Verenigd Koninkrijk van Mirjam Bollema - WaarBenJij.nu

reisellende

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

18 Augustus 2007 | Verenigd Koninkrijk, Tyndrum

In Drymen aangekomen, helaas nog geen bagage. Ons gemeld bij de 2e B&B in Drymen bij Rose en Tom. Schatten van mensen in een poppenhuisje. Bij het Western Hotel proberen op te sporen waar onze bagage was gebleven via de KLM site. De dame achter de receptie begreep helaas nog niet veel van internet en zag als KLM intypte bij Google dat er 20 KLM websites verschenen. En er stond er geen een tussen die het onderwerp bagage aangaf. Met veel geduld haar uitleg gegeven en ontdekt dat onze bagage inmiddels in Glasgow gearriveerd was. Na een telefoontje bleek dat de bagage op ons logeeradres bezorgd zou worden. Net gedaan of er niets aan de hand was en met een broek en schoenen onder de modder in het chiqueste restaurant van het dorp gaan eten. Gelukkig aan het einde van de avond waren de schone onderbroeken en shirts gearriveerd.