Lekker een week weg - Reisverslag uit Funchal, Portugal van Mirjam Bollema - WaarBenJij.nu Lekker een week weg - Reisverslag uit Funchal, Portugal van Mirjam Bollema - WaarBenJij.nu

Lekker een week weg

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

01 Januari 2010 | Portugal, Funchal

Zo aan het einde van het jaar lekker even met zijn tweetjes een week weg.
Dit jaar zijn we beland in Madeira, Funchal in een prachtig hotel The Vine. Gisteravond in het hotel oud en nieuw feest gehad. Gestart met een heerlijk diner, veel champagne en rond 12 uur het prachtige vuurwerk bekeken vanaf het terras van het hotel. Funchal ligt in een dal, het vuurwerk werd vanaf de boulevard en tegen de bergen afgestoken. Een goed en mooi begin van een heel nieuw jaar.

Iedereen wensen we vanaf deze plek een mooi, gezond en leuk nieuwjaar toe!

Liefs Frans en Mirjam

• 02 Januari 2010 - 14:40

Tiny En Loek:

Dag Frand en Mirjam
    Wat gezellig om zo een nieuw jaar te beginnen!
    Bedankt voor jullie goede wensen en natuurlijk ook voor jullie een mooi, gezond en leuk nieuw jaar

• 06 Januari 2010 - 14:56

Eef:

Voor jullie natuurlijk ook de beste wensen en een knallend goed jaar!
    Wellicht wat minder vakantie komend jaar?
    Anders ben ik genoodzaakt mee te gaan!

Kus Eef

• 06 Januari 2010 - 20:51

Carine:

Lieverds,
    Een heel goed, gelukkig, succesvol en bovenal een gezond 2010 gewenst! wat maken jullie een heerlijke start van het nieuwe jaar! En wat romantisch met Franzl op het balkon, heb een mooi beeld hoe jullie daar enigszins aangeschoten tegen de railing leunen ;-)).
    Wij waren in La Belle Coulette, was ook erg gezellig en gaaf! we waren de enige met vuurwerk, de bakker was er wakker van geworden!
    Tot gauw, kus Carine